mypersonalgrudge

2010-03-07
20:56:29

One too many reasons to scream.

Nillum & Neagul säger:

 scream 4?

Foxémon säger:

 scream 4?

Nillum & Neagul säger:

 ja ._:

Foxémon säger:

 o_O

Foxémon säger:

 jag SA alltid att det skulle komma en fyra! >_< och folk sa att jag hade fel! >_<

Foxémon säger:

 in your face, random people of the world! >_<

Foxémon säger:

 men vänta, oh dear god, kommer det en fyra? varför? o_O

Nillum & Neagul säger:

 med Corteney Cox

Foxémon säger:

 men.. men.. hon HAR ju en karriär >_<

Nillum & Neagul säger:

 hon kanske blev pank .-.

Foxémon säger:

 men.. hon.. det.. hon har ju en ny tv-serie som håller på för fullt? >_<

Nillum & Neagul säger:

 ja, märkligt ._.

 

Det här borde inte förvåna mig, eftersom allt som går mjölka på pengar mjölkas på pengar. Men det förvånar mig. Vem.. vem.. VEM.. vem kom på en såhär idiotisk idé? Jag älskar Scream. De första två filmerna är underbara, i synnerhet första. Jag såg om dem för inte så längesedan, och slogs som vanligt av hur underbar välgjorda de är. Träffande satir på slasher-genren och seriös skräckfilm på samma gång. Underbart. Men tredje filmen? Mindre underbar. Redan där gick det ganska seriöst utför. Så varför kommer man på tanken att göra en fjärde? Och om man ska tro på IMDB ska inte bara Cox vara med, utan även David Arquette och Neve Campbell. Borde inte de kunna hitta bättre roller? Och det värsta av allt: Jag kommer att se den.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: