mypersonalgrudge

2010-10-20
13:38:53

Paranormal Pepp!

Ja, Paranormal Activity 2 har premiär i veckan, och det var ju en självklarhet att jag skulle se den på premiärdagen, och jag lyckades snabbt engagera ett par vänner. Vi har gått i ett par veckor nu och laddat. Och holy crap, jag har kan inte minnas att jag någonsin behövt kämpa så hårt för några biobiljetter. Allt som kunde gå fel verkade verkligen gå fel, och jag vet inte hur många gånger jag fick testa göra om bokningen o_O Först hade alla bra platser tagit slut, och det gick inte reservera för föreställningen vi vill gå på, så jag skulle köpa biljetterna istället, och då ville inte banken, och när banken väl ville hade SF släppt platserna igen, så jag fick göra om allt från början. Ja, jösses.

Men man får fokusera på det viktiga. Vi har äntligen biljetterna till Paranormal Activity 2! :D

Och för den som inte sett första filmen: Gör det, för guds skull. Eller för din egen skull. Den är awesome.

Peppenpeppenpeppen!
Kommentar:
2010-10-20 @ 13:49:46
#1: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: